czwartek, 27 marca 2014

w opozycji do debilizmu - wegańskie ciastka czekoladowe

Zobaczyłam to:

 http://wyborcza.pl/1,75477,15686707,Dunskie_zoo__gdzie_niedawno_odstrzelono_zyrafe__zabilo.html?utm_source=google&utm_medium=AutopromoZew&utm_content=link_google_wyborcza081111&utm_campaign=a_wyborcza081111&fb_source=message

Nie jestem w stanie tego skomentować, nie wiem co myśleć dziś o ludzkości...
A żyć trzeba dalej...

Jedyne, co po tym wszystkim byłam w stanie zrobić to wegańskie ciastka czekoladowe.
Sytuacje jak wyżej przekonują mnie do słuszności wegetarianizmu najlepiej....

Składniki:
1 szklanka cukru brązowego
1 szklanka oliwy z oliwek
 6 łyżek  kakao - dużych
1/2 szklanki wody
3 szklanki mąki pszennej
łyżeczka sody oczyszczonej
szczypta soli

Wszystko mieszamy, robimy kuleczki wielkości orzecha włoskiego, spłaszczamy, wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.
Wrzucamy do piekarnika na 6-8 minut temp. 180 stopni.

W środku są mięciutkie, są też bardzo czekoladowe.
Po upieczeniu, można ciepłe posypać wymieszanym kakao decomoreno z cukrem pudrem.
PS. zdjęcie nie moje, ale dokładnie tak wyglądają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz